Køretimer på køreskole​

​med erfarne undervisere

​​Vi tilbyder køretimer til personbil, motorcykel, trailer m.m.​​

KØRESKOLE I SLAGELSE

Leder du efter en køreskole i Slagelse? Så er du kommet til det rette sted. Autoskolen er en køreskole med base i Slagelse, hvor du får al den viden, som du skal bruge for at blive en tryg og sikker bilist. Vi lærer dig alt, du skal vide, lige fra at kigge efter i sidespejlet til at lære om fartgrænserne.

​Hvornår kan man tage kørekort?

Du kan begynde at tage kørekort, når du er 16 år og 9 måneder. Når du efterfølgende får dit kørekort, vil du dog skulle have en erfaren bilist med i bilen, når du kører. Du må med andre ord ikke køre i bil alene, før du fylder 18 år.

Hvor lang tid tager det at tage kørekort?

Hvor lang tid det tager at tage et kørekort afhænger blandt andet af, hvilken type kørekort du tager, og om du består både teori- og køreprøve i første forsøg, eller om du er nødt til at tage nogle af prøverne igen.

Ved et kørekort til almindelig personbil tager det som regel mindst tre måneder, mens det typisk går hurtigere ved generhvervelse af kørekort, trailerkørekort og MC kørekort.

Hvordan tilmelder jeg mig undervisning til kørekort?​

Kunne du tænke dig at tilmelde dig undervisning til kørekort på vores køreskole i Slagelse? Så kan du booke dig ind på et hold ved at udfylde vores kontaktformular. Herefter vil du modtage en bekræftelsesmail fra os.

​Du er også velkommen til at ringe til os på telefon 21 75 66 97 eller skrive til vores e-mail claus@autoskolen.com, hvis du har nogle spørgsmål.

​Derudover har vi køreskoler i både Fuglebjerg og Skælskør, hvor du også kan kontakte os.​

SE DATOER FOR HOLDSTART SLAGELSE HER:

Alle hold starter mandage​ kl. 19.30

13/5 2024

17/6 2024

12/8 2024

9/9 2024

Vælg dato

Anja Rytter

“Dygtige kørelærer.”

FØLG AUTOSKOLEN.COM
    ​PÅ FACEBOOK

Følg os på Facebook og få større indblik i vores hverdag.